5 טיפים לקידום אתרים מאת מנשה בטיטו

שיטוט קצר ברחבי הרשת סביר שיעלה בפניכם לא מעט טיפים חשובים בעולם קידום האתרים. מבלי לגרוע מהחשיבות של הטיפים האלו, הניסיון שצברתי לאורך השנים בקידום אתרים מסוגים שונים, מראה שאם תתרכזו בביצוע של 5 הפעולות הבאות, תוכלו לייצר יתרון יחסי משמעותי על סביבת התחרות בנישה שבה אתם פועלים. אז מהן 5 הפעולות החשובות ביותר להצלחה של פרויקט קידום אתרים? הישארו עימי, מנשה בטיטו, מקדם אתרים מקצועי.

 

פעולה מספר 1: התקשרו מול כותבי תוכן מעולים

במחזור החיים של כל פרויקט קידום תוכלו למצוא השקעה זמנית בבחירה של דומיין איכותי לאתר, החלפה של שירות אחסון שלא הייתם מרוצים ממנו, בניה של עוד קישור באמצעות החלפה שנקרתה בפניכם, וטיוב של עוד כמה קישורים שבורים שמצאתם בסריקה שבצעתם.

כל אלו פעולות נקודתיות, שתלויות בזמן ובמשאבים שלכם.

לעומת זאת, השקעה בתוכן היא השקעה רציפה ומתמשכת, ולכן מציאת כותב תוכן שאתם סומכים עליו, שאינכם צריכים לבצע אחריו הגהות מייגעות, שאתם יודעים שיספק את החומרים בזמן שהוקצב לפרויקט ובאיכות המתאימה – היא פעולה הכרחית להצלחת הקידום של האתר.

גם אם נדמה לכם שלעולם לא תמצאו את כותב התוכן המושלם, המשיכו לבצע ניסוי וטעיה מול כותבי תוכן עד שתמצאו את זה שיספק לכם את השירות האיכותי ביותר. זיכרו: תוכן הוא חלק בלתי נפרד מכל פרויקט קידום אתרים.

 

פעולה מספר 2: בונים פרופיל קישורים לאתר? הקפידו על הלימה לאיכות וכמות התוכן

רבים מן המקדמים ממהרים לבנות פרופיל קישורים, ואם אפשר אז קישורים איכותיים, לאתר, בהנחה שהדבר יביא לקידום מהיר יותר של האתר. ובכן, למרות שקישורים חיצוניים המפנים לעמודי האתר הם בהחלט פקטור שחשוב לקחת בחשבון בעת הקידום, מה שלא פחות חשוב להתייחס אליו הוא ההלימה בין קצב בניית הקישורים וקצב הטמעת התוכן האיכותי באתר. מדוע? משום שמנועי החיפוש משתכללים כל העת, ובמקרים שבהם נדמה כי קישורים נוצרים ללא כל סיבה טבעית באתר, האתר כולו עלול לספוג עונש ידני מגוגל.

 

פעולה מספר 3: טייבו תגיות מטא באתר

לטיוב תגיות מטא ישנה השפעה ישירה וכמעט מיידית על הסיכוי לדרג את עמודי האתר בעבור ביטויי מפתח רלוונטיים. תגיות מטא הן למעשה פיסות תוכן אשר מוצגות לגולש בדפי תוצאות החיפוש אך לא מהוות חלק אינטגרלי מן התוכן באתר. בתצורה עבודה זאת יכולה המקדם להרחיב אודות היתרונות שיוכל הגולש למצוא בעמוד המסוים באתר, גם אם הוא לא טרח להטמיע את פירוט היתרונות האלו באתר עצמו. חשוב לזכור, רגע לפני שהגולש נכנס לעמוד באתר ומסמן לגוגל מהי מידת שביעות הרצון שלו, אנחנו מלכתחילה אמורים להכניס אותו לשם, וזאת, כאמור, בין היתר באמצעות תגיות מטא איכותיות.

 

פעולה מספר 4: אל תוותרו על נקודות היכן שאפשר

ציינתי כבר שקידום אתרים בימנו מנצחים בנקודות ולא בנוקאאוט. זאת הסיבה, שאין שום סיבה לפספס נקודות שנמצאות על הריצפה. יש אוסף גדול של פעולות בתחום קידום האתרים שמתאפשר לבצע ללא עזרה מגורם מקצועי וללא עלות. כאלו הן למשל בניה של קישורים פנימיים, טיוב תגיות מטא, שיפור היררכיית הכותרות באתר, שילוש תגיות אלט לתמונות ועוד.

 

פעולה מספר 5: אל תחזירו גולשים לדפי תוצאות החיפוש

אחת הפעולות שיכולות להעיד יותר מכל על אי שביעות רצון של הגולש מן האתר אליו נכנס היא נטישה שלו והמשך לתוצאה הבאה בדפי תוצאות החיפוש. רוצים להימנע מן התופעה? אל תשאירו לגולש סיבה לעשות זאת. אם אין לכם מענה איכותי לשאילתא שביצע הגולש בתוך האתר, הקפידו לקחת מן הגולש פרטים ולהבטיח שתחזרו אליוץ שימוש בדפי נחיתה עם טפסי הרשמה, יאפשר לכם לדחות את ההחלטה של הלקוח לגשת אל האתר הבא בדפי התוצאות, עד שיקבל מענה מקצועי מן האתר האחרון שבו השאיר מידע אודותיו.

 

לסיכום

שואלים את מנשה בטיטו מהן 5 עצות הזהב שהוא יכול להעניק בתחום קידום האתרים? נדמה לי שהעצות הטובות ביותר, המועילות ביותר והאפקטיביות ביותר פורטו כאן לעיל.

אז מה היה לנו עד עכשיו?